Posts tonen met het label mindstyle. Alle posts tonen
Posts tonen met het label mindstyle. Alle posts tonen

donderdag 19 december 2013

Quoteweek #4

Hallo lieve mensen,

Vandaag alweer de een na laatste quote. Wat vind jij van de quote en wat is jouw favoriete quote?



Deze qoute helpt mij eraan te herinneren dat je moet blijven dromen en dat als je geen dromen hebt je ook nergens voor kunt strijden of kunt leven.

Groetjes van FiloSoFemke

woensdag 18 december 2013

Quoteweek #3

Hallo lieve mensen,


Al twee dagen veel positiviteit en inspiratie, dus tijd voor de derde dag! Wat vind jij van de quote en wat is jouw favoriete quote?


Ik vind deze quote best wel van toepassing op mijzelf, ik vind het vaak jammer dat iets afgelopen is, maar ik moet vaker blij zijn met dat ik dat gedaan heb. Goed om daar even stil bij te staan. 

Nu je hier toch bent, zou je deze enquête willen invullen. Zo kan ik mijn blog verbeteren. 

Groetjes van FiloSoFemke

dinsdag 17 december 2013

Quoteweek #2

Hallo lieve mensen,


vandaag natuurlijk weer een nieuwe quote. Wat vind jij van de quote en wat is jouw favoriete quote?

Bron
Deze quote vind ik echt leuk want het is niet alleen met magie, ook met heel veel andere dingen. Als je ergens niet in gelooft is het er ook niet en als je bijvoorbeeld niet gelooft dat je iets kan dan lukt dat vaak ook niet.

Groetjes van FiloSoFemke

maandag 16 december 2013

Quoteweek #1

Hallo lieve mensen,

Vandaag de eerste quote. Wat vind jij van de quote en wat is jouw favoriete quote?
Bron
 Ik vind de quote echt iets wat je vaak in het leven tegenkomt en het herinnerd mij er in ieder geval aan dat je niet snel moet opgeven en dat (bijna) alles kan, zolang je het paar probeert.

Morgen weer een andere quote!

Groetjes van FiloSoFemke







vrijdag 13 december 2013

Positiviteit



Hallo lieve mensen,  

Deze blog wil ik graag veel aandacht besteden aan positiviteit. Volgende week is het de "quoteweek" waarin elke dag een nieuwe quote komt in een post. Nou heb ik een vraag aan jou: wat is jou favoriete quote en waar hangt, ligt of staat die? Stuur een foto van jou favoriete quote via Facebook of Twitter (@FiloSoFemke).
Vandaag alleen maar positiviteit, dus hier komt het.
(100+) cute | Tumblr

zondag 17 november 2013

Wat is goed en wat is kwaad? #3

Hallo lieve mensen,

Vandaag alweer deel 3 van de reeks "Wat is goed en wat is kwaad?". Vandaag gaan we het hebben over of je je ouders moet gehoorzamen. Wil jij je mening hierover geven? Zet hem in de reactie.


donderdag 14 november 2013

Tips geven, maar hoe?

Hallo lieve mensen,

Vandaag een post over tips geven. Bij ons op school staat reflecteren heel erg centraal en daarbij geven we ook tips als iemand bijvoorbeeld iets presenteert. Het valt mij altijd op op wat voor manier mensen tips geven. Vaak is het negatief en niet opbouwend. Ik zou dan ook graag wat tips geven over het tips geven.









zondag 10 november 2013

Wat is goed en wat is kwaad? #2

Hallo lieve mensen,

Vandaag is het weer tijd voor het tweede deel van "Wat is goed en wat is kwaad?" In het eerste deel hadden we het over stelen, maar nu gaan we het hebben over: Moet je aardig zijn voor anderen?" 
Welk antwoord heb jij hierop? 

zondag 3 november 2013

Wat is goed en wat is kwaad? #1

Hallo lieve mensen,

Vandaag ga ik beginnen aan een serie van 6 weken. Elke week met een andere vraag over Goed en Kwaad. Je kan deze tag elke week op zondag op mijn blog zien. 
Deze week beginnen we daar dus mee. Goed en kwaad is voor iedereen anders, maar wat vind ik en wat vind jij? Wil je er iets over kwijt, schrijf dan een reactie, aan het einde van de 6 weken zal ik een overzicht maken van wat iedereen goed en kwaad vind.

woensdag 30 oktober 2013

Niet IQ, maar EQ

Hallo lieve mensen,

Ik kwam laatst een artikel tegen in de Moodiez over het EQ. Dit is dus iets anders dan het IQ. Het EQ gaat over de emotionele kant van de mens, het staat dan ook voor Emotie Quotiënt. Ik had er eerder nog nooit van gehoord, maar ik vond het wel heel interessant, dus vandaar hier een post over het EQ met de uitslag van de test die ik heb gedaan, een aantal tips en welke soorten EQ je hebt. 
Bron
Hier zie je links het idee van het IQ en recht van het EQ

dinsdag 6 augustus 2013

Spreuk met de handtekening van loesje

Hallo lieve mensen 
Vandaag een simpele blog, een loesje spreuk. Ik vind ze zo leuk. De spreuk die ik vandaag ga laten zien is een van mijn lievelingsspreuken.
Bron

zaterdag 3 augustus 2013

Filosofische vraag: Waarom is de wereld zoals hij is?



Hallo lieve mensen,

Vandaag weer een filosofische vraag, namelijk: "Waarom is de wereld zoals hij is?" Hiermee bedoel ik, waarom is er oorlog, waarom is er haat, waarom is er niet alleen liefde, waarom is er armoede en rijkdom en bestaat god?

Zo meteen zal ik jullie mijn gedachtegang laten zien. 
Bron

maandag 29 juli 2013

Filosofische vraag: Wie ben ik

Hallo lieve mensen,

vandaag een blog over de o zo bekende vraag "Wie ben ik?" Het is een vraag waar eigenlijk niemand een antwoord op weet, maar ook waar wel iedereen een antwoord op denkt te weten. Sommigen hebben het uitgevogeld, sommigen vragen het zich hun hele leven af. 

zondag 28 juli 2013

Vriend(inn)en

Hallo lieve mensen,

Vandaag een post over vriendschap. Ik heb zelf namelijk al het een en het ander meegemaakt qua vriendschap. Mensen die maar deden alsof ze mijn vriendin waren, mensen die liever populair wilden zijn dan mijn vriendin. Gelukkig heb ik nu een paar goede vriendinnen waar ik de grootste lol mee heb, maar waar ik ook mijn ei kwijt kan.