Hallo lieve mensen,
Vandaag alweer deel 3 van de reeks "Wat is goed en wat is kwaad?". Vandaag gaan we het hebben over of je je ouders moet gehoorzamen. Wil jij je mening hierover geven? Zet hem in de reactie.
Posts tonen met het label goed en kwaad. Alle posts tonen
Posts tonen met het label goed en kwaad. Alle posts tonen
zondag 17 november 2013
zondag 10 november 2013
Wat is goed en wat is kwaad? #2
Hallo lieve mensen,
Vandaag is het weer tijd voor het tweede deel van "Wat is goed en wat is kwaad?" In het eerste deel hadden we het over stelen, maar nu gaan we het hebben over: Moet je aardig zijn voor anderen?"
Welk antwoord heb jij hierop?
Vandaag is het weer tijd voor het tweede deel van "Wat is goed en wat is kwaad?" In het eerste deel hadden we het over stelen, maar nu gaan we het hebben over: Moet je aardig zijn voor anderen?"
Welk antwoord heb jij hierop?
zondag 3 november 2013
Wat is goed en wat is kwaad? #1
Hallo lieve mensen,
Vandaag ga ik beginnen aan een serie van 6 weken. Elke week met een andere vraag over Goed en Kwaad. Je kan deze tag elke week op zondag op mijn blog zien.
Deze week beginnen we daar dus mee. Goed en kwaad is voor iedereen anders, maar wat vind ik en wat vind jij? Wil je er iets over kwijt, schrijf dan een reactie, aan het einde van de 6 weken zal ik een overzicht maken van wat iedereen goed en kwaad vind.
Vandaag ga ik beginnen aan een serie van 6 weken. Elke week met een andere vraag over Goed en Kwaad. Je kan deze tag elke week op zondag op mijn blog zien.
Deze week beginnen we daar dus mee. Goed en kwaad is voor iedereen anders, maar wat vind ik en wat vind jij? Wil je er iets over kwijt, schrijf dan een reactie, aan het einde van de 6 weken zal ik een overzicht maken van wat iedereen goed en kwaad vind.
Abonneren op:
Posts (Atom)


