Vandaag begint de winter. Om precies te zijn om 18.11 uur. Nou is de winter natuurlijk een prachtig seizoen, dus ik dacht: "die verdient een post.". In de winter gebeuren de meest leuke dingen van het jaar, het is kerst en niet te vergeten het wordt 2014!
Lekker wegkruipen met een lekkere deken om je heen met warme chocomel. Dat vind ik echt de meest leuke dingen van de winter. Het is dan wel koud, maar wel lekker knus.


