Welkom op mijn blog, dit is mijn eerste bericht, maar ik ga er nog veeeeeeeeeeel meer schrijven, want vanaf morgen zal je elke dag (behalve op vrijdag) een leuk bericht krijgen over mind- of lifestyle. Hier gaat mijn blog ook over. Ik hoop dat ik jullie mijn kijk op het leven kan laten zien, maar vooral tips kan geven en een feel good blog kan worden.
Ik ben dit blog begonnen omdat ik erg van schrijven houd en ik een aantal blogs volg waarvan ik echt kriebels kreeg om ook een blog te beginnen, dus hier is het!
Het heet FiloSoFemke omdat ik Femke heet en ik van filosofie en dat soort dingen hou en ik vind het heel erg leuk klinken.
Groetjes van FiloSoFemke
Leuk bericht en veel succes met bloggen. Als je tips nodig hebt je kunt altijd vragen! :D
BeantwoordenVerwijderenxxxx http://blog.sanniee.nl
Leuke blog!Echt heel leuk,goed dat je zo veel post!
BeantwoordenVerwijderen