Vandaag een "How to" het gaat over een moestuin maken en bijhouden. Zelf wil ik dit ook al heel lang, maar ik heb alleen maar een balkon wat een beetje klein is. Maar voor jullie heb ik allerlei tips om een goede moestuin te beginnen en welke plantjes je het beste kan planten en wanneer.
| Bron |
Daarna kan je zaadjes kopen en bepalen wat waar komt te staan op jouw grond. Plant de zaadjes en klaar is Kees.
Nu is je moestuin klaar voor gebruik, maar je moet natuurlijk nog wel zorgen voor je plantjes en ze uiteindelijk ook plukken en opeten.
Vanaf volgende week donderdag zal er elke donderdag een ander plantje behandeld worden, MET een recept erbij. Er staat dan in hoe je het plantje moet planten, wanneer en wanneer je het moet/kan oogsten.
Heb jij ook een moestuin?
Groetjes van FiloSoFemke
Ik zou graag een moestuin willen maar ik denk niet dat mijn ouders dat zouden waarderen in hun tuin! :p
BeantwoordenVerwijderenHihi, misschien eerst een klein stukje echt heel klein. ;)
Verwijderen