dinsdag 30 juli 2013

Het nieuwe tijdschrift Moodiez

Hallo lieve mensen,

Ik heb nu alweer een tijdje twee delen van het tijdschrift Moodiez. Het is een mindstyle magazine voor jongeren zoals bij hun op de voorkant staat. Ik vind het een supertijdschrift, waar ik soms ook inspiratie uithaal voor mijn blog. Vandaag laat ik jullie dingen zien van het tijdschrift, dus eigenlijk een soort review.

Als eerste wil ik het hebben over deel 1. Dit deel ging over dromen en er stonden echt heel erg handige tips in.

Er stonden bijvoorbeeld dingen in als wat dromen betekenen. Er zaten ook twaalf posters in van elk sterrenbeeld een.

Er stonden ook vier pagina's vol met tips voor als je "telefoonverslaafd" bent. Het zijn hele handige tips, zelf ben ik niet echt van de telefoon, want ik vergeet hem nog al vaak. Maar het zijn echt handige tips.

Ook stonden er tips in voor goed mediteren, wat ik zelf wel handig vind aangezien ik het erg fijn vind om even een rustmomentje te hebben.
Eerst staat er wat uitleg, maar later wordt verteld hoe je moet mediteren en hoe lang, maar ook wat je er aan hebt en wat de meeste misverstanden zijn over het mediteren.



In allebei de magazines zitten twee rubrieken die ik heel erg leuk vind. Het zijn de "Ik geloof..." en de "Mind make-over" rubrieken. Heel interessant en je leert er veel van.


Het tweede magazine ging over jezelf zijn. Deze vond ik heel interessant omdat ik vind dat je jezelf mag zijn.
Er stond wat in over de vraag "Wie ben ik?" en er stonden dingen over jezelf, hoe je jezelf kan beschermen en hoe ver je gaat in dingen.

Er waren ook kaartjes die je uit kan knippen waar vragen op staan, dit is om jezelf beter te leren kennen.


Er stonden ook dingen in over je familie, zoals je hiernaast kan zien.  Maar ook invulpagina's voor je ouders en opa en oma. Wat voor invloed je familie heeft op jou, dat staat er ook in.

Ik vind de Moodiez echt een geweldig tijdschrift, Ik geef het daarom ook een 8,5. Het enige wat ik jammer vind is de inhoudsopgave die niet op volgorde is, maar op categorie, ik zou dan eerder de leuke dingen groter maken zodat ze meer opvallen. Verder zou ik het leuk vinden als er meer invul dingen kwamen, bijvoorbeeld opdrachtjes.

Wat vinden jullie van het tijdschrift?

Groetjes van FiloSoFemke


3 opmerkingen:

  1. Superleuk tijdschrift en je hebt er een leuk stukje over geschreven. Nodigt wel uit om zo'n tijdschrift te kopen!

    BeantwoordenVerwijderen