woensdag 30 oktober 2013

Niet IQ, maar EQ

Hallo lieve mensen,

Ik kwam laatst een artikel tegen in de Moodiez over het EQ. Dit is dus iets anders dan het IQ. Het EQ gaat over de emotionele kant van de mens, het staat dan ook voor Emotie Quotiënt. Ik had er eerder nog nooit van gehoord, maar ik vond het wel heel interessant, dus vandaar hier een post over het EQ met de uitslag van de test die ik heb gedaan, een aantal tips en welke soorten EQ je hebt. 
Bron
Hier zie je links het idee van het IQ en recht van het EQ

woensdag 23 oktober 2013

Herfst foto's

Hallo lieve mensen,

Vandaag een leuke foto post. Vorige week ben ik naar het bos geweest om foto's te maken. Hieronder zie je een aantal foto's maar op facebook zet ik de rest van de foto's. Ik ben nog niet zo'n perfecte of hele goede fotograaf, maar ik vind het wel leuk. Als je nog tips hebt of je wil gewoon iets zeggen over de foto's? Plaats gerust een reactie!

maandag 21 oktober 2013

Het schoonheidsideaal



Hallo lieve mensen,

Ik weet het weer eens een tijdje geleden dat ik wat geschreven heb. Nu weet ik ook waarom. Ik heb namelijk aan het begin gezegd om elke dag een post te schrijven, maar dat gaat echt niet meer lukken. Nu wordt dat dus om de dag. Ik hoop zo veel vaker op mijn blog te kunnen schrijven.
Nu begin ik dus weer met een onderwerp wat ik heel interessant vind, namelijk het schoonheidsideaal wat iedereen heeft. dus lees maar snel verder.
Bron

maandag 16 september 2013

Een Themaweek over Dromen.



Hallo lieve mensen,

Deze week een themaweek over dromen. Hieronder alvast een voorproefje van wat er deze week allemaal gaat komen!

sunrise..
Bron

maandag 26 augustus 2013

How to: een relaxdag houden


Hallo lieve mensen,

Ja, ik weet het maar liefst drie en een halve week geleden dat ik iets heb geschreven, sorry mensen. Ik ga weer proberen om wat meer te schrijven. Dus hier begin ik vandaag alweer, een "how to" post over hoe je een relaxdag kan houden. Ikzelf vind het heel belangrijk om soms eens te relaxen. Vandaar deze tips voor jullie.

http://www.themoralofthestoryis.com/wp-content/uploads/2012/09/relax.jpg
Bron

donderdag 8 augustus 2013

How To: Een moestuin beginnen #3

Hallo lieve mensen,

Vandaag weer een plant voor in de moestuin. Een best bekende plant en ook een hele lekkere, namelijk de aardbei. Je kunt ze natuurlijk kopen in de supermarkt, maar is het niet veel lekkerder om ze uit je eigen tuin te eten.
Bron

woensdag 7 augustus 2013

Een writing prompt #3

Hallo lieve mensen,

Deze week natuurlijk weer een nieuwe writing prompt. Een writing prompt is een kort verhaaltje wat je aan een opdracht koppeld. Bijv. "schrijf een verhaal(tje) waarin je de emotie verdriet vooral laat zien." Dan moet ik een verhaaltje daarover schrijven. 

De opdracht van vandaag is:


"Schrijf een dialoog waarin de personages iedere zin met de volgende letter in het alfabet start. Begin bij K, ga door totdat je alle 26 letters hebt gehad."