maandag 16 december 2013

Quoteweek #1

Hallo lieve mensen,

Vandaag de eerste quote. Wat vind jij van de quote en wat is jouw favoriete quote?
Bron
 Ik vind de quote echt iets wat je vaak in het leven tegenkomt en het herinnerd mij er in ieder geval aan dat je niet snel moet opgeven en dat (bijna) alles kan, zolang je het paar probeert.

Morgen weer een andere quote!

Groetjes van FiloSoFemke







vrijdag 13 december 2013

Positiviteit



Hallo lieve mensen,  

Deze blog wil ik graag veel aandacht besteden aan positiviteit. Volgende week is het de "quoteweek" waarin elke dag een nieuwe quote komt in een post. Nou heb ik een vraag aan jou: wat is jou favoriete quote en waar hangt, ligt of staat die? Stuur een foto van jou favoriete quote via Facebook of Twitter (@FiloSoFemke).
Vandaag alleen maar positiviteit, dus hier komt het.
(100+) cute | Tumblr

donderdag 28 november 2013

Mijn Bucket list

Hallo lieve mensen,

Het is weer bijna nieuwjaar. Oke, nog meer dan een maand en het moet ook nog sinterklaas en kerst worden, maar toch. Ik heb al gedacht aan een bucket list. Niet persé voor volgend jaar, maar ook voor daarna en voor daarna weer. Mijn bucket list is best wel lang, dus hier komt hij.

zondag 17 november 2013

Wat is goed en wat is kwaad? #3

Hallo lieve mensen,

Vandaag alweer deel 3 van de reeks "Wat is goed en wat is kwaad?". Vandaag gaan we het hebben over of je je ouders moet gehoorzamen. Wil jij je mening hierover geven? Zet hem in de reactie.


donderdag 14 november 2013

Tips geven, maar hoe?

Hallo lieve mensen,

Vandaag een post over tips geven. Bij ons op school staat reflecteren heel erg centraal en daarbij geven we ook tips als iemand bijvoorbeeld iets presenteert. Het valt mij altijd op op wat voor manier mensen tips geven. Vaak is het negatief en niet opbouwend. Ik zou dan ook graag wat tips geven over het tips geven.









zondag 10 november 2013

Wat is goed en wat is kwaad? #2

Hallo lieve mensen,

Vandaag is het weer tijd voor het tweede deel van "Wat is goed en wat is kwaad?" In het eerste deel hadden we het over stelen, maar nu gaan we het hebben over: Moet je aardig zijn voor anderen?" 
Welk antwoord heb jij hierop? 

zondag 3 november 2013

Wat is goed en wat is kwaad? #1

Hallo lieve mensen,

Vandaag ga ik beginnen aan een serie van 6 weken. Elke week met een andere vraag over Goed en Kwaad. Je kan deze tag elke week op zondag op mijn blog zien. 
Deze week beginnen we daar dus mee. Goed en kwaad is voor iedereen anders, maar wat vind ik en wat vind jij? Wil je er iets over kwijt, schrijf dan een reactie, aan het einde van de 6 weken zal ik een overzicht maken van wat iedereen goed en kwaad vind.