donderdag 14 november 2013

Tips geven, maar hoe?

Hallo lieve mensen,

Vandaag een post over tips geven. Bij ons op school staat reflecteren heel erg centraal en daarbij geven we ook tips als iemand bijvoorbeeld iets presenteert. Het valt mij altijd op op wat voor manier mensen tips geven. Vaak is het negatief en niet opbouwend. Ik zou dan ook graag wat tips geven over het tips geven.









zondag 10 november 2013

Wat is goed en wat is kwaad? #2

Hallo lieve mensen,

Vandaag is het weer tijd voor het tweede deel van "Wat is goed en wat is kwaad?" In het eerste deel hadden we het over stelen, maar nu gaan we het hebben over: Moet je aardig zijn voor anderen?" 
Welk antwoord heb jij hierop? 

zondag 3 november 2013

Wat is goed en wat is kwaad? #1

Hallo lieve mensen,

Vandaag ga ik beginnen aan een serie van 6 weken. Elke week met een andere vraag over Goed en Kwaad. Je kan deze tag elke week op zondag op mijn blog zien. 
Deze week beginnen we daar dus mee. Goed en kwaad is voor iedereen anders, maar wat vind ik en wat vind jij? Wil je er iets over kwijt, schrijf dan een reactie, aan het einde van de 6 weken zal ik een overzicht maken van wat iedereen goed en kwaad vind.

woensdag 30 oktober 2013

Niet IQ, maar EQ

Hallo lieve mensen,

Ik kwam laatst een artikel tegen in de Moodiez over het EQ. Dit is dus iets anders dan het IQ. Het EQ gaat over de emotionele kant van de mens, het staat dan ook voor Emotie Quotiënt. Ik had er eerder nog nooit van gehoord, maar ik vond het wel heel interessant, dus vandaar hier een post over het EQ met de uitslag van de test die ik heb gedaan, een aantal tips en welke soorten EQ je hebt. 
Bron
Hier zie je links het idee van het IQ en recht van het EQ

woensdag 23 oktober 2013

Herfst foto's

Hallo lieve mensen,

Vandaag een leuke foto post. Vorige week ben ik naar het bos geweest om foto's te maken. Hieronder zie je een aantal foto's maar op facebook zet ik de rest van de foto's. Ik ben nog niet zo'n perfecte of hele goede fotograaf, maar ik vind het wel leuk. Als je nog tips hebt of je wil gewoon iets zeggen over de foto's? Plaats gerust een reactie!

maandag 21 oktober 2013

Het schoonheidsideaal



Hallo lieve mensen,

Ik weet het weer eens een tijdje geleden dat ik wat geschreven heb. Nu weet ik ook waarom. Ik heb namelijk aan het begin gezegd om elke dag een post te schrijven, maar dat gaat echt niet meer lukken. Nu wordt dat dus om de dag. Ik hoop zo veel vaker op mijn blog te kunnen schrijven.
Nu begin ik dus weer met een onderwerp wat ik heel interessant vind, namelijk het schoonheidsideaal wat iedereen heeft. dus lees maar snel verder.
Bron

maandag 16 september 2013

Een Themaweek over Dromen.



Hallo lieve mensen,

Deze week een themaweek over dromen. Hieronder alvast een voorproefje van wat er deze week allemaal gaat komen!

sunrise..
Bron