Vandaag weer een plant voor in de moestuin. Een best bekende plant en ook een hele lekkere, namelijk de aardbei. Je kunt ze natuurlijk kopen in de supermarkt, maar is het niet veel lekkerder om ze uit je eigen tuin te eten.
Deze week natuurlijk weer een nieuwe writing prompt. Een writing prompt is een kort verhaaltje wat je aan een
opdracht koppeld. Bijv. "schrijf een verhaal(tje) waarin je de emotie
verdriet vooral laat zien." Dan moet ik een verhaaltje daarover
schrijven. De opdracht van vandaag is:
"Schrijf een dialoog waarin de personages iedere zin met de volgende letter in het alfabet start. Begin bij K, ga door totdat je alle 26 letters hebt gehad."
Vandaag een how to voor anti stressen. Ja het is vakantie, dus eigenlijk geen reden om te stressen, maar voor als we weer naar school gaan of als we moeten inpakken voor vakantie. Dus hier wat tips en trucs.
Ik blog nu twee weken en ik vind het heel leuk om te doen. Omdat ik nu twee weken blog vond ik het leuk om eens wat te veranderen aan mijn blog. Dus hier is een post met wat er allemaal veranderd is.
Vandaag weer een filosofische vraag, namelijk: "Waarom is de wereld zoals hij is?" Hiermee bedoel ik, waarom is er oorlog, waarom is er haat, waarom is er niet alleen liefde, waarom is er armoede en rijkdom en bestaat god?
Zo meteen zal ik jullie mijn gedachtegang laten zien.
Vandaag het eerste echte deel van "How to: Moestuin maken". Deze keer beginnen we met een groente om te kweken, namelijk de Radijs. Voor de mensen die vergeten zijn hoe het eruit ziet, hier onder vind je een foto. We gaan het hebben over hoe je ze moet kweken, onderhouden, maar we hebben ook een lekker recept met Radijs.