Posts tonen met het label foto's. Alle posts tonen
Posts tonen met het label foto's. Alle posts tonen

zaterdag 21 december 2013

De winter is begonnen!

Hallo lieve mensen,

Vandaag begint de winter. Om precies te zijn om 18.11 uur. Nou is de winter natuurlijk een prachtig seizoen, dus ik dacht: "die verdient een post.". In de winter gebeuren de meest leuke dingen van het jaar, het is kerst en niet te vergeten het wordt 2014!
Lekker wegkruipen met een lekkere deken om je heen met warme chocomel. Dat vind ik echt de meest leuke dingen van de winter. Het is dan wel koud, maar wel lekker knus. 

vrijdag 20 december 2013

Quoteweek #5

Hallo lieve mensen,

Vandaag de laatste dag van de quoteweek, dus nog een keer alle quotes op een rijtje:














Welke vond jij de mooiste, leukste of grappigste?

Groetjes van FiloSoFemke